News

Despite his promises, Erdogan still exploit the refugee card and sends them back to the Greek border

Brusk Hassen – Xeber24.net

Turkish President Recep Tayyip Erdogan continues to press Europe via the Syrian refugee card, despite his promises to the European Union not to exploit them in his last meeting with them in Brussels.

The Turkish authorities facilitate access to the Greek border and provide them with support through buses, and gather thousands of people in the free zone, to form a pressure card on Europe.

Asylum seekers meet in the northwestern province of Edirne for the sixteenth consecutive day, waiting in the hope of finding a way to cross into European countries.

Asylum-seekers are waiting in the buffer zone at the Kouala Bazaar Border Gate and its surrounding areas, with the aim of crossing the border and achieving the European dream.

The Greek authorities are taking additional precautions to prevent the influx of European refugees towards Europe after the latter sent additional support to the Greek border.

Greek border guards are also continuing to reinforce security measures in the area, and recently erected a barbed wire barrier in front of the Kastanis border gate.

On Friday, the Greek authorities started building a wall of cement in front of the border gate, in addition to reinforcing barbed wire on the bank of the Merij River.
Since February 27, asylum seekers began to flow to the western borders of Turkey, after Ankara announced that it would not hinder their movement towards Europe, after the deterioration of the security situation in Idlib, Syria, which is controlled by the al-Nusra Front faction supported by Ankara and Qatar with money and arms.

Back to top button
Close

نحن نستخدم ملفات تعريف الارتباط (كوكيز) لفهم كيفية استخدامك لموقعنا ولتحسين تجربتك. من خلال الاستمرار في استخدام موقعنا ، فإنك توافق على استخدامنا لملفات تعريف الارتباط. سياسية الخصوصية

جمع البيانات
عند استخدام الموقع قد تصادف مناطق مثل المنتديات أو خدمات الفيديو حيث يتم الطلب منك كمستخدم إدخال معلومات المستخدم الخاصة بك. يتم استخدام مثل معلومات المستخدم هذه فقط للهدف التي يتم جمعها من أجله، وأي أغراض أخرى يتم تحديدها في نقطة الجمع وذلك بالتوافق مع سياسة الخصوصية هذه. لن نقوم بالإفصاح عن أي من معلومات المستخدم التي توفرها لطرف ثالث دون إصدارك الموافقة على ذلك، باستثناء ضرورة توفير خدمات قمت بتحديد طلبها.
إلغاء الاشتراك
تستطيع عندما تريد سحب موافقتك على استلام مخاطبات دورية بخصوص المواصفات، والمنتجات، والخدمات، والفعاليات وذلك عن طريق الرد على وصلة "إلغاء الاشتراك" في المخاطبات القادمة منا. الرجاء ملاحظة أننا لن نقوم بالإفصاح عن معلومات المستخدم الخاصة بك لطرف ثالث لتمكينه من إرسال مخاطبات تسويق مباشرة لك دون موافقتك المسبقة على القيام بذلك.
الملفات النصية (كوكيز)
يتوجب عليك أن تعلم أنه من الممكن أن يتم جمع المعلومات والبيانات تلقائيا من خلال استخدام الملفات النصية (كوكيز). وهي ملفات نصية صغيرة يتم من خلالها حفظ المعلومات الأساسية التي يستخدمها موقع الشبكة من أجل تحديد الاستخدامات المتكررة للموقع وعلى سبيل المثال، استرجاع اسمك إذا تم إدخاله مسبقا. قد نستخدم هذه المعلومات من أجل متابعة السلوك وتجميع بيانات كلية من أجل تحسين الموقع، واستهداف الإعلانات وتقييم الفعالية العامة لمثل هذه الإعلانات. لا تندمج هذه الملفات النصية ضمن نظام التشغيل الخاص بك ولا تؤذي ملفاتك. وإن كنت تفضل عدم جمع المعلومات من خلال استخدام الملفات النصية، تستطيع اتباع إجراء بسيط من خلال معظم المتصفحات والتي تمكنّك من رفض خاصية تنزيل الملفات النصية. ولكن لا بد أن تلاحظ، أن الخدمات الموجهّة لك شخصيا قد تتأثر في حال اختيار تعطيل خيار الملفات النصية. إذا رغبت في تعطيل خاصية إنزال الملفات النصية اضغط الرابط هنا للتعليمات التي ستظهر في نافذة منفصلة.

اغلاق