News

Turkey desperate to hide the losses of the Idlib agreement

Selava omar – Xeber24.net

This morning, the Arab newspapers published on the Syrian issue covered several issues, the most prominent of which were the Turkish moves and the situation in Idlib.
In this context, AL-Bayan newspaper said, “In recognition of defeat and disappointment with the agreement with Russia in Idlib, from which Turkish presedent Regeb Tayyib Erdogan did not gain anything, on the contrary, he lost a lot by concluding an agreement that allowed Russia for the first time to enter the M4 road, showing Turkish dissatisfaction with the agreement in empty statements to Erdogan that were not intended by his partners in the agreement as a matter of fact, but rather first and foremost within the Turkish interior.
While Erdogan’s knows for sure that he is unable to withdrew from the agreement, it does not appear from Erdogan’s statements that his country will not hesitate to take greater military action in Idlib if the truce was violated, more than an attempt to conceal the weakness of his position in the Syrian north, and the loss of all the cards he was betting on, as he only defends his soldiers who are deployed at the checkpoints.

Erdogan explained before the ruling Justice and Development Party (AKP) deputies in parliament that there were small cease-fire violations had taken palace, that Turkey had prioritized the safety of 12 observation posts set up in the region.

In another context, the Turkish Foreign Minister “Maolud Gawish Oghlo”, went on to describe the talks between Turkish and Russian officials regarding the implementation of the cease-fire as positive and constructive in his turn, said Turkish Defense Minister “Halusi Akar’: We are currently looking at measures related to opining the M4 motorway for safe passage”.

Back to top button
Close

نحن نستخدم ملفات تعريف الارتباط (كوكيز) لفهم كيفية استخدامك لموقعنا ولتحسين تجربتك. من خلال الاستمرار في استخدام موقعنا ، فإنك توافق على استخدامنا لملفات تعريف الارتباط. سياسية الخصوصية

جمع البيانات
عند استخدام الموقع قد تصادف مناطق مثل المنتديات أو خدمات الفيديو حيث يتم الطلب منك كمستخدم إدخال معلومات المستخدم الخاصة بك. يتم استخدام مثل معلومات المستخدم هذه فقط للهدف التي يتم جمعها من أجله، وأي أغراض أخرى يتم تحديدها في نقطة الجمع وذلك بالتوافق مع سياسة الخصوصية هذه. لن نقوم بالإفصاح عن أي من معلومات المستخدم التي توفرها لطرف ثالث دون إصدارك الموافقة على ذلك، باستثناء ضرورة توفير خدمات قمت بتحديد طلبها.
إلغاء الاشتراك
تستطيع عندما تريد سحب موافقتك على استلام مخاطبات دورية بخصوص المواصفات، والمنتجات، والخدمات، والفعاليات وذلك عن طريق الرد على وصلة "إلغاء الاشتراك" في المخاطبات القادمة منا. الرجاء ملاحظة أننا لن نقوم بالإفصاح عن معلومات المستخدم الخاصة بك لطرف ثالث لتمكينه من إرسال مخاطبات تسويق مباشرة لك دون موافقتك المسبقة على القيام بذلك.
الملفات النصية (كوكيز)
يتوجب عليك أن تعلم أنه من الممكن أن يتم جمع المعلومات والبيانات تلقائيا من خلال استخدام الملفات النصية (كوكيز). وهي ملفات نصية صغيرة يتم من خلالها حفظ المعلومات الأساسية التي يستخدمها موقع الشبكة من أجل تحديد الاستخدامات المتكررة للموقع وعلى سبيل المثال، استرجاع اسمك إذا تم إدخاله مسبقا. قد نستخدم هذه المعلومات من أجل متابعة السلوك وتجميع بيانات كلية من أجل تحسين الموقع، واستهداف الإعلانات وتقييم الفعالية العامة لمثل هذه الإعلانات. لا تندمج هذه الملفات النصية ضمن نظام التشغيل الخاص بك ولا تؤذي ملفاتك. وإن كنت تفضل عدم جمع المعلومات من خلال استخدام الملفات النصية، تستطيع اتباع إجراء بسيط من خلال معظم المتصفحات والتي تمكنّك من رفض خاصية تنزيل الملفات النصية. ولكن لا بد أن تلاحظ، أن الخدمات الموجهّة لك شخصيا قد تتأثر في حال اختيار تعطيل خيار الملفات النصية. إذا رغبت في تعطيل خاصية إنزال الملفات النصية اضغط الرابط هنا للتعليمات التي ستظهر في نافذة منفصلة.

اغلاق