غير مصنف

Afrin citizen was arrested and robbed of an olive crop on charges that his son is in Russia

Afrin citizen was arrested and robbed of an olive crop on charges that his son is in Russia

Xeber24.net _ Vdc-Nsy

Gunmen from the Syrian factions of Turkey kidnapped Mohammed Khalil Amma from Shih district residents of rural Afrin and asked his family to pay ten thousand dollars for his release, 66-year-old citizen, Othman Hamdo, 35-year-old Shikhmus Hasko, were abducted from their orchards while collecting wood from burnt trees by armed elements belonging to Ahrar al-Sharqiya, ninth division .Othman and Sheikh Mouss from the Rajo district in Afrin.
An armed group railed Almas Ozu home ,(63 years old), mother of engineer Salah and Dr. Ali Oso in Afrin city and put weapon in her head and steal jewelry valued at two million Syrian pounds in addition to amount of 450 thousand pounds Syrian pounds and theft house contents of electrical appliances and furnishings and pots and left in a state of fear.

The checkpoint at entrance to the town, called Suleiman Alo checkpoint , belonging to Front Shamya, took attorney power of Amin Khalil Ali from his brother Zakaria him, claiming that his son, Shabih by charge he is regime fighter, prevented him from harvest claim that they will harvesting olives for them .

A group of armed elements belonging to Ahrar al-Sharqiya faction raided Ahmed Mamesh field , residents of the town of Al-Ma’abtli at the village of Amara junction and seizure of six olive flakes and confiscation of his license to harvest the crop, claiming that this field belongs to his son who is in Russia and after his arrest for hours was released because of his health.

At entrance to the town, checkpoint members called Suleiman Alo harassed the Kurdish women only, returning from the olive fields and demanding identification cards. They also asked one of the women to remove the cover from her mouth, but she refused and there was a verbal quarrel between them. He left tractor and continued his continue towards the town.

Back to top button
Close

نحن نستخدم ملفات تعريف الارتباط (كوكيز) لفهم كيفية استخدامك لموقعنا ولتحسين تجربتك. من خلال الاستمرار في استخدام موقعنا ، فإنك توافق على استخدامنا لملفات تعريف الارتباط. سياسية الخصوصية

جمع البيانات
عند استخدام الموقع قد تصادف مناطق مثل المنتديات أو خدمات الفيديو حيث يتم الطلب منك كمستخدم إدخال معلومات المستخدم الخاصة بك. يتم استخدام مثل معلومات المستخدم هذه فقط للهدف التي يتم جمعها من أجله، وأي أغراض أخرى يتم تحديدها في نقطة الجمع وذلك بالتوافق مع سياسة الخصوصية هذه. لن نقوم بالإفصاح عن أي من معلومات المستخدم التي توفرها لطرف ثالث دون إصدارك الموافقة على ذلك، باستثناء ضرورة توفير خدمات قمت بتحديد طلبها.
إلغاء الاشتراك
تستطيع عندما تريد سحب موافقتك على استلام مخاطبات دورية بخصوص المواصفات، والمنتجات، والخدمات، والفعاليات وذلك عن طريق الرد على وصلة "إلغاء الاشتراك" في المخاطبات القادمة منا. الرجاء ملاحظة أننا لن نقوم بالإفصاح عن معلومات المستخدم الخاصة بك لطرف ثالث لتمكينه من إرسال مخاطبات تسويق مباشرة لك دون موافقتك المسبقة على القيام بذلك.
الملفات النصية (كوكيز)
يتوجب عليك أن تعلم أنه من الممكن أن يتم جمع المعلومات والبيانات تلقائيا من خلال استخدام الملفات النصية (كوكيز). وهي ملفات نصية صغيرة يتم من خلالها حفظ المعلومات الأساسية التي يستخدمها موقع الشبكة من أجل تحديد الاستخدامات المتكررة للموقع وعلى سبيل المثال، استرجاع اسمك إذا تم إدخاله مسبقا. قد نستخدم هذه المعلومات من أجل متابعة السلوك وتجميع بيانات كلية من أجل تحسين الموقع، واستهداف الإعلانات وتقييم الفعالية العامة لمثل هذه الإعلانات. لا تندمج هذه الملفات النصية ضمن نظام التشغيل الخاص بك ولا تؤذي ملفاتك. وإن كنت تفضل عدم جمع المعلومات من خلال استخدام الملفات النصية، تستطيع اتباع إجراء بسيط من خلال معظم المتصفحات والتي تمكنّك من رفض خاصية تنزيل الملفات النصية. ولكن لا بد أن تلاحظ، أن الخدمات الموجهّة لك شخصيا قد تتأثر في حال اختيار تعطيل خيار الملفات النصية. إذا رغبت في تعطيل خاصية إنزال الملفات النصية اضغط الرابط هنا للتعليمات التي ستظهر في نافذة منفصلة.

اغلاق