عاجل : قوات سوريا الديمقراطية ستبدأ المرحلة الأخيرة من عملية تحرير الرقة من “داعش” هذه الليلة

42

عاجل : قوات سوريا الديمقراطية ستبدأ المرحلة الأخيرة من عملية تحرير الرقة من “داعش” هذه الليلة
موقع : xeber24.net
تقرير : أكرم حمو
قالت قوات سوريا الديمقراطية بأنها تستبدأ المرحلة الأخيرة من عملية تحرير الرقة من داعش هذه الليلة ,وستعلن عن تحريرها من داعش بشكل كامل خلال أيام .
هذا ونقلت وكالة رويترز القول عن قيادة قوات سوريا الديمقراطية ستعلن عن تحرير الرقة من “داعش” في الأيام القليلة المقبلة, وأنها ستبدأ العملية الأخيرة من عملية تحرير الرقة من داعش هذه الليلة .
وقالت الناطقة الرسمية باسم حملة غضب الفرات جيهان شيخ أحمد إن مقاتلي ومقاتلات قوات سوريا الديمقراطية تمكنوا من تحرير 85 بالمائة من مدينة الرقة، بحسب الموقع الرسمي لقوات سوريا الديمقراطية.
وأضافت شيخ أحمد: قوات سوريا الديمقراطية ستزف خبر تحرير مدينة الرقة بالكامل في الأيام القليلة القادة بعد أن ينتهي المقاتلون من تحرير ما تبقى من المدينة وتمشيطها من الألغام.

42 تعليق

  1. yeezy boost 350 v2 on

    I wish to express some appreciation to you just for bailing me out of such a crisis. After looking out throughout the search engines and seeing notions that were not productive, I was thinking my entire life was done. Living without the approaches to the issues you’ve resolved through your entire write-up is a crucial case, as well as the kind which could have in a wrong way affected my entire career if I hadn’t discovered your web page. Your good mastery and kindness in playing with a lot of stuff was invaluable. I am not sure what I would have done if I had not discovered such a solution like this. It’s possible to at this moment look forward to my future. Thanks for your time so much for your high quality and sensible help. I won’t think twice to endorse your blog post to anyone who will need assistance on this topic.
    yeezy boost 350 v2